GA DIRECT NAAR:
IK ZOEK EEN WONING
GA DIRECT NAAR:
IK BEN HUURDER
GA DIRECT NAAR:
REPARATIE MELDEN
GA DIRECT NAAR:
INFO PUNT

Algemene Vergadering

De leden (voornamelijk onze huurders) zijn het hoogste orgaan van Woningbouwvereniging Poortugaal. We houden 1 keer per jaar een Algemene Vergadering (AV) waarin we onze leden informeren over de gang van zaken bij WBV Poortugaal. 

Meedenken over beleid

De taken en bevoegdheden van de Algemene Vergadering zijn onder andere het goedkeuren van de jaarrekening en het jaarverslag. Deze staan in de statuten van WBV Poortugaal. Als lid van de vereniging ontvangt u elk jaar een uitnodiging om de AV bij te wonen. De eerstvolgende Algemene Vergadering is in het voorjaar 2018.

We vinden het erg prettig dat onze leden met ons beleid willen meedenken. Sinds 2013 kan dat ook via de klankbordgroep. 

Documenten Algemene Vergadering

Jaarverslagen

Download het gehele jaarverslag 2016.

Download het gehele jaarverslag 2015.

Download de korte samenvatting van het jaarverslag 2015.

Download de cijfers 2015.

Download het gehele jaarverslag 2014.

Download de korte samenvatting van het jaarverslag 2014.

Statuten

Download de huidige statuten.

Huishoudelijk reglement

Download het huishoudelijk reglement.

Verslagen

Download het concept verslag van de Algemene Vergadering 2016.

Download het verslag van de Algemene Vergadering 2015.

Financieel reglement

Download het Addendum financieel reglement

Download de Achtergrondinformatie financieel reglement

Leden van WBV Poortugaal

Zodra u het huurcontract tekent, bent u automatisch lid van WBV Poortugaal. Daarnaast kunnen meerderjarige, natuurlijke personen die wonen in en/of economisch gebonden zijn aan het werkgebied van de vereniging en de doelstelling van de vereniging onderschrijven lid worden. De contributie bedraagt voor huurders € 0,45 per maand, voor niet-huurders € 5 per jaar.

Download het aanmeldingsformulier voor leden die geen huurder zijn.

Download het afmeldingsformulier voor leden die geen huurder zijn.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
  • Altijd op de hoogte blijven van onze laatste ontwikkelingen?

    Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

     

     

  • Openingstijden kantoor
    ma-vr09.00 - 12.00 uur
    di middag14.00 - 16.00

     

  • 010 – 501 20 00

    Telefonische bereikbaarheid
    ma-do8.30 - 12.30 uur
    13.30 - 16.00 uur
    vrijdag 8.30 - 12.00 uur

    Buiten openingstijden:
    In geval van calamiteiten (brand, inbraak, ernstige lekkages, verstopte riolering, stormschade en problemen met gas en elektra) kunt u het noodnummer bellen:
    06 - 51 98 67 02.