GA DIRECT NAAR:
IK ZOEK EEN WONING
GA DIRECT NAAR:
IK BEN HUURDER
GA DIRECT NAAR:
REPARATIE MELDEN
GA DIRECT NAAR:
INFO PUNT
_MG_9920

Reparatie melden

Samen met Woningbouwvereniging Poortugaal zorgt u dat uw woning in goede staat blijft. Gaat er iets kapot in uw woning en zijn wij verantwoordelijk voor het herstel, dan kunt u een reparatieverzoek indienen. In onderstaand boekje staat precies waar de huurder of verhuurder verantwoordelijk voor is. Twijfelt u? Neem dan contact met ons op.

Wie doet wat? 

Download het informatieboekje van A tot Z.

Reparatieverzoek indienen

Onze medewerkers van de technische dienst zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 10:00 uur telefonisch bereikbaar. Reparaties die voor 10:00 uur zijn gemeld, nemen we nog dezelfde dag in behandeling. Ook via het formulier kunt u ons vragen om een reparatie aan uw woning uit te voeren. Onze technische dienst zal dan zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Storing aan cv of warmwatervoorziening

Heeft u een storing aan uw centrale verwarmingsinstallatie (cv) of warmwatervoorziening dan kunt u direct contact opnemen met:

  • Poortugaal: Energiewacht 0800 – 03 88
  • Essendael: Giesbers & v/d Graaf 088 – 298 02 98

Glasbreuk

Heeft u een glasbreuk? Als u via de huur een glasverzekering heeft afgesloten, kunt u direct contact opnemen met Centraal Beheer Achmea via 0800 – 022 99 55. Heeft u geen glasverzekering, dan moet u zelf de vervanging van de ruit regelen en betalen.

Schoonmaak dakgoot en schoorsteen/ventilatiekanalen

Het schoonmaken van dakgoten en schoorsteen en ventilatiekanalen van de woning behoort tot de verplichtingen van de huurder. Behalve bij gestapelde bouw (appartementen) daar wordt dit collectief uitgevoerd. Voor deze werkzaamheden worden ladders in bruikleen gegeven. Deze ladders zijn na telefonische afspraak beschikbaar.

Noodnummer WBV Poortugaal 06 51 98 67 02: In geval van calamiteiten buiten kantoortijden kunt u het noodnummer gebruiken. Onder calamiteiten verstaan we:

  • brand
  • inbraak
  • ernstige lekkages
  • verstopte riolering
  • stormschade
  • problemen met gas en elektra
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
  • Altijd op de hoogte blijven van onze laatste ontwikkelingen?

    Schrijf je dan hier in voor de nieuwsbrief.

     

     

  • Openingstijden kantoor
    ma-vr09.00 - 12.00 uur
    di middag14.00 - 16.00

     

  • 010 – 501 20 00

    Telefonische bereikbaarheid
    ma-do8.30 - 12.30 uur
    13.30 - 16.00 uur
    vrijdag 8.30 - 12.00 uur

    Buiten openingstijden:
    In geval van calamiteiten (brand, inbraak, ernstige lekkages, verstopte riolering, stormschade en problemen met gas en elektra) kunt u het noodnummer bellen:
    06 - 51 98 67 02.